Monday, August 15, 2016

Unknown

[TERKIINI!!] VIDEO ISTERI PELAWAK ALONG CHAM DI TANGKAP KHALWAT, JANGAN TERKEJUT APABILA TENGOK VIDEO NI

Isteri seorang pelakon dan juga seorang pelawak ditemui bersembunyi di belakang almari bilik teman lelakinya di bukit jalil ketika mereka di tangkap khalwat pagi tadi.
Mereka di tahan oleh jabatan agama islam persekutuan jawi yang telah menerima maklumat dari orang awam.menurut sumber wanita itu didakwa bersekedudukan dengan seorang lelaki yang sudah berkahwin semenjak 4 bulan lalu.
ketika serbuan pihak pingat kuasa jawi meminta pintu untuk dibuka sebelum seorang lelaki datang membuka pintu namun menutupnya semula.

SKROL BAWAH UNTUK VIDEO
Selepas 30 minit menunggu pintu dibuka dan tiada kerjasama daripada pemilik rumah, pintu terpaksa dipecahkan sebelum pemeriksaan dilakukan.
Dikutip dari astro gempak wanita tersebut bernama Zila Seeron yang merupakan isteri kepada Along atau nama sebenarnya Muhammad Nizamudin Ahmad, 33.
Bagaimanapun Pelawak Along Cham enggan memberikan sebarang komen ketika diminta mengulas mengenai isterinya Zila Seeron. “maaf, saya tidak mahu komen” katanya

Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 27 Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan dan jika disabitkan kesalahan denda tidak melebihi RM2,000 akan dikenakan atau penjara tidak melebihi dua tahun atau kedua-duanya sekali.